wtorek, 26 maja 2015

Gdańsk odsuwa od władzy nocną zmianę!



W dniach 20 -23 maja 2015 roku odwiedziłem Gdańsk.  Zwiedzając miasto w czwartek 21 maja, przypadkowo natknąłem się na pewną manifestację, która odbywała się pod pomnikiem króla Jana III Sobieskiego.  Jednym z jej haseł było: „Gdańsk obala system”. Hasła, które tam były głoszone przypadły mi do gustu, sam nie jestem zadowolony z obecnej władzy, z jej zarządzania państwem, w jaki sposób wygląda, czy w ogóle ma poczucie rzeczywistości tego, co się dzieje w Polsce chyba nie. Gdyby miała cała podałaby się do dymisji.  Propaganda, jaka jest siana na około m.in. w mediach woła o pomstę do nieba. Czas, aby Polska się obudziła.
Dlatego też wziąłem udział w manifestacji, która spod pomnika przeszła ulicami Gdańska w kierunku Stoczni Gdańskiej. Od której tak naprawdę wszystko się zaczęło.

Więcej informacji na stronie:Ligi Obrony Suwerenności 









Następnego dnia zwiedzając Długi Targ w Gdańsku, wysłuchałem również  przemówień  zwolenników Andrzeja Dudy i osób które spotkały się z ograniczaniem swobód obywatelskich w naszym kraju.
Każdy z nas ma różne poglądy w wielu sprawach, ale to nie powód, aby szydzić z ludzi. Bo co niektórzy zwolennicy PO pokazali swoją twarz, arogancje i pychę. Bez komentarza.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz